Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Thuiswinkel waarborg

Klachten

Net zoals u vinden we dat klachten opgelost moeten worden. Onze klantenservice luistert naar uw klacht en streeft ernaar zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Wij streven naar een 100% klanttevredenheid!

Een klacht kan u aan ons melden volgens het onderstaande stappenplan:

Stap 1:
Meld uw klacht per e-mail aan onze afdeling Service & Garantie via [email protected].

Ontevreden met de oplossing die wij u aanbieden? Ga dan naar stap 2.

Stap 2:
Stuur uw klacht aan onze afdeling Service & Garantie via [email protected].  Richt uw klacht dit keer echter aan 'Hoofd Klantenservice'

(let op: u dient uw klacht eerst gemeld te hebben zoals uitgelegd bij stap 1)

Hebben wij u bij stap 2 nog steeds geen passende oplossing geboden?
Leg dan uw klacht voor aan de geschillencommissie Thuiswinkel (of via www.sgc.nl). Eventueel kunt u ook uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het 'Europees ODR Platform'.

Wanneer ontvangt u van ons een reactie?

We zullen binnen een termijn van 1-7 dagen inhoudelijk reageren op uw klacht. U ontvangt automatisch een ontvangstbevestiging per e-mail na het indienen van een klacht.